Jak wybrać etykiety na kosmetyki?

Profesjonalne etykiety odzwierciedlają jakość, klasę i wydajność kosmetyków. Przyciągają uwagę klientów, poprawiając wyniki sprzedaży. Zastanawiasz się, jakie naklejki wybrać? Jeśli tak, skorzystaj z naszych podpowiedzi!

Przeprowadź badanie rynku

Przyjrzyj się kosmetykom, dostępnym na Twoim rynku. Zastanów się, które marki odnoszą największe sukcesy? Czy dostrzegasz tutaj jakieś zależności lub trendy, jeśli chodzi o etykietowanie i formie sprzedaży? Teraz pomyśl, do jakiej grupy kierujesz swoje produkty. Pomyśl, w jaki sposób możesz wyróżnić się spośród konkurencji. Upewnij się, że etykiety przyciągają uwagę klientów i wpisują się w aktualne trendy.

Rozważ każdy element projektu

Najprawdopodobniej wybrałeś już dla swojej marki dwa lub trzy kolory, które odzwierciedlają jej charakter i wartości. Użyłeś ich, projektując logo i materiały reklamowe. Istnieje też duża szansa, że wybrałeś czcionkę na etykiety i opakowania. Zanim złożysz zamówienie, przeanalizuj każdą możliwą konfigurację. Zastanów się, które układy najlepiej prezentują się na produktach. Na przykład etykieta, która świetnie wygląda na kremie, niekoniecznie sprawdzi się na szmince lub kredce do oczu.

Każdy z pojemników może wymagać etykiet o różnych kształtach i rozmiarach. Pamiętaj o tym, zamawiając naklejki. Chociaż możesz użyć tego samego schematu kolorów, kroju pisma i innych szczegółów projektu, spersonalizuj kształt i wielkość. Dzięki temu pokażesz klientom, że przywiązujesz uwagę do szczegółów. Upewnij się, że na każdej etykiecie zamieszczasz kluczowe informacje.

Rozważ metodę drukowania

Nie bój się korzystać z innowacyjnych technik drukarskich. W ten sposób podkreślisz nie tylko walory estetyczne produktu, lecz także praktyczne. Upewnij się, że drukarnia korzysta z odpowiednich klejów, które zapewniają integralność etykiety. Dzięki temu możesz być pewny, że nie odkleją się ani nie rozmażą pod wpływem wilgoci. Pamiętaj, że niestandardowe kosmetyki, takie jak żele pod prysznic, płyny do kąpieli, szampony, peelingi do ciała, balsamy, toniki do twarzy i kremy do depilacji narażone są zarówno na działanie wody, jak i wysoką wilgotność.

Jeśli masz transparentny pojemniczek, zwróć uwagę na dwustronne etykiety na kosmetyki. Pozwalają maksymalnie zagospodarować dostępną przestrzeń, nie tracąc przy tym na atrakcyjności. Możesz je czytać przez pojemnik, co docenią nawet najbardziej wymagający klienci. Niezależnie od tego, czy chcesz, by Twój kosmetyk wyglądał efektownie, czy wyrafinowanie, tłoczenie folią na gorąco nada mu wyjątkowy charakter. Tradycyjne etykiety są złote i srebrne, ale możesz wybrać inne wersje kolorystyczne. Zwróć uwagę na holograficzny połysk lub matowy czarny stempel.

Jak wybrać eleganckie i trwałe etykiety?

Niesłabnącą popularnością cieszą się też wytłaczane naklejki, które doskonale prezentują się na luksusowych produktach. Nadają opakowaniu trójwymiarowy efekt, przyciągając uwagę klientom. Decydując się na takie etykiety, masz pewność, że nikt nie przejdzie obojętnie obok Twoich kosmetyków. Jeśli istnieje ryzyko, że produkty będą regularnie narażone na kontakt z wodą, zwróć uwagę na wodoodporne nalepki. Możesz też zainwestować w przywieszki, aby zamieścić na nich dodatkowe informacje o marce, specjalną ofertę lub inne szczegóły.

Poprzedni artykułNajlepsze perfumy dla niego w 2021
Następny artykułFakty i mity w walce o perłowy uśmiech!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj